Jak neskončit v koši? 5 tipů na omračující newsletter
Nechcete, aby váš newsletter putoval nečtený do složky spam nebo rovnou do koše? Přečtěte si, jak vaši cílovku zaujmout už od prvních řádků a proměnit čtenáře v zákazníky.
Odlište se a zaujměte
Do e-mailové schránky chodí uživatelům denně třeba i desítky newsletterů. Aby si zrovna ten váš přečetli, musíte jim dát pořádný důvod. Ptáte se, jak na to? Zaujměte je. Buďte jiní než ostatní. Nabízejte rady, tipy, výhody, které čtenáři ocení. Pojďme se podívat na to, jak tvoří newslettery ostřílení markeťáci.
Předmět je alfa i omega
Jestli váš newsletter pošlou potenciální zákazníci tlačítkem delete do koše nebo ho se zájmem otevřou, rozhoduje předmět e-mailu.
Největší úspěch a míru konverze mají krátké, úderné předměty. Když se vám navíc podaří vzbudit zvědavost a nalákat čtenáře na zajímavý obsah, máte vyhráno. Neprozraďte ale vše hned v předmětu.
Inspirace na předměty, které půjdou na dračku…
Jak ušetřit ročně 24 840 Kč na energiích?
Co vám banky neřeknou o úvěrech a hypotékách?
5 chyb v pojistných smlouvách, které vás stojí tisíce
Tohle nejspíš skončí v koši…
Sjednejte si hypotéku ještě dnes
Nemáte ještě na střeše solární panely?
Myslete na své děti a založte jim stavební spoření
Buďte konkrétní
Zapomeňte na nudnou vatu a obšírné popisy. Tohle nikoho nezajímá. Lidé nemají čas číst slohové práce. Jděte jasně, srozumitelně a bez zbytečných odboček k cíli.
Sdělte svým potenciálním zákazníkům důvody, proč vaši službu nebo produkt potřebují a jaké jim přinese výhody. Nemusíte jim vyjmenovat všechny benefity vaší nabídky, spíše se zaměřte na to hlavní, co hned tak někde nenajdou a co vaše konkurence nenabízí.
Pište kamarádovi
Ať už jde o jakoukoliv formu obsahového marketingu, lépe funguje méně formální sdělení než škrobené formulace. Zkuste si představit, že píšete svému kamarádovi. S uvolněností to zase na druhou stranu také nepřehánějte, někteří lidé jsou citlivější a přílišná neformálnost je může urazit. Vhodnější je obvykle zvolit vykání než tykání.
Jděte na to od lesa… Nebo spíš od PASA
Metoda PASO ve zkratce znamená Problem – Agitation – Solution – Outcome. To v praxi znamená, že v úvodu pojmenujete problém (1), popíšete jej (2), dále nabídnete řešení (3) a navedete čtenáře k akci (4).
I když se v obecné rovině v marketingu doporučuje spíše pozitivní komunikace, v některých oblastech, jako je například finančnictví a pojišťovnictví, může v určitých případech fungovat také negativní tón komunikace.
Jak by to mohlo vypadat?
Bankovní poplatky vám vytáhnou za rok z peněženky i tisíce. Vyhněte se zbytečnému utrácení. (1)
Mnoho Čechů už žádné bankovní poplatky neplatí a ušetřené peníze raději investují do své zábavy, koníčků nebo třeba vylepšení domácnosti. Co dělají jinak? Jak můžete ušetřit i vy? (2)
V naší bance na poplatky nehrajeme. Otevřete si účet:
- s nulovými poplatky za vedení, příchozí a odchozí platby
- s výběry z bankomatu zdarma u nás i v zahraničí
- s výhodným zhodnocením 0,2 % p.a. na běžném účtu a 0,6 % p. a. na spořicím účtu (3)
Založte si účet na pár kliknutí a začněte si užívat všech benefitů a úspor hned teď. (4)
Nevíte si s údernými a prodejními texty pro váš newsletter rady? Napište mi nebo zavolejte, společně proměníme vaše čtenáře v platící zákazníky.